Recenzie – In mijlocul furtunii, un film despre drama, iubire, familie

BLACK SKY

Recenzie In mijlocul furtunii

In mijlocul furtunii este un film regizat de Steven Quale ce ne prezinta drama locuitorilor orasului Silverton lovit de un uragan de o violenta extrema ce devasteaza intreaga zona. Actiunea este urmarita prin ochii unor adolscenti, a unui director de liceu ce trebuie sa aibe in grija atat serbarea de final de an cat si sa gestioneze relatia cu fii si sa protejeze elevii ce risca sa fie ucisi in aceasta calamitate. In acelasi timp actiunea ii aduce in prim plan si pe membri unei echipe  ce isi propune sa filmeze un documentar despre  fenomenele extreme. Durata filmului este de 89 de minute, iar premiera in Romania a avut loc pe 12 septembrie.

Trailer In mijlocul furtunii

In mijlocul furtunii s-a clasat in topul incasarilor din Romania

Recenzie In mijlocul furtunii
Recenzie In mijlocul furtunii

Filmul s-a clasat in topul celor mai difuzate filme in cinematografele din Romania in saptamana 8-14 septembrie cu incasari de 225.763,70 si aproape 12 mii de spectatori

Actorii din rolurile principale sunt: Richard Armitage, Sarah Wayne Callies, Matt Walsh, Alycia Debnam-Carey, Arlen Escarpeta Nathan Kress,Jon Reep şi Jeremy Sumpter. Actiunea este un dramatica iar personajul interpretat de Richard Armitage, un director de liceu ii revine misiunea dificila de a –si salva fiul ramas blocat intr-o hala industriala dezafectata. Acesta este nevoit sa infrunte uraganul alaturi de cercetatoarea interpretata de Sarah Wayne Callies pentru a reusi in ultima clipa sa isi salveze fiul. In cele mai neasteptate moment tatal apeleaza la ajutorul fiului sau care are in “dotare” un briceag, aceasta unealta deloc pe placul tatalui se dovedeste salvatoare.

Dincolo de subiect..

Dincolo de tema acestui Thriller / Acţiune ramane mesajul transmis de scenaristul john Swetnam: apreciaza-ti familia, crezi in  ea si ofera-le suport si afectiune celor dragi. Daca mai devreme va intrebati ce cauta fiul cel mare intro- hala dezafectata acum vine raspunsul; el isi dorea sa o impresioneze pe fata visurilor sale prin filmarea unui documentar pentru scoala.  Actiunea este palpitanta, uneori dramatica..dar nu de speriat.