Coca – Cola spune ”NU” obezității

0
3165

Lanțul de băuturi răcoritoare Coca –  Cola se implică în lupta împotriva obezității și spune că 180 din cele 650 produse pe care le oferă, pe piață, sunt dietetice.

Prima reclamă a campaniei este un spot publicitar intitulat ”Coming Together”. Pe durata celor două minute ale spotului oamenii sunt încurajați ”să aibă în vedere că toate caloriile contează atunci când este vorba de greutatea corporală, inclusiv cele din produsele Coca-Cola şi din toate alimentele şi băuturile”.

Spotul va fi difuzat în Statele Unite ale Americii începând de luni. Producătorii vor lansa un alt spot, miercuri ce va arăta faptul că, ”o cutie de Coca-Cola conţine 140 de calorii”.

Conform unui comunicat de presă aceste două spoturi au menirea de a încuraja ”oamenii să se distreze arzând aceste calorii”.

Deși Coca – Cola a fost mereu ținta celor care vor să prevină obezitatea și a avut mereu critici, iată că producătorul de băuturi carbogazoase se implică în această campanie.

Un critic vehement a fost CSPI (Center for Science in the Public Interest). În luna octombrie, CSPI a prezentat un clip animat, intitulat sugestiv ”The Real Bears”. Acesta  îi încurajează pe americani  să renunţe la sucuri. Protagoniştii sunt o familie de urşi polari care seamană cu cei din reclamele Coca-Cola.

Sursă foto: http://stiati-ca.epistole.ro Surse text: www.mediafax.ro și www.adevarul.ro

Articol de Alexa Matei

Ti-a placut articolul? Trimite mai departe: