Se spune ca un brand are o evolutie pozitiva si prin prisma modului in care se identifica cu preferintele publicului tinta si se apropie de acesta.  Bergenbier a reusit in acest an sa atraga alaturi de brand peste 150.000  de oameni la Zilele Prieteniei, prilej de intalniri cu amici, de ascultat muzica buna si de …baut bere, nu de alta dar vara a fost extrem de calduroasa. Ne pare extrem de rau ca din diferite motive nu am reusit sa ajungem la evenimentul din Bucuresti pentru o serie de interviuri cu artistii si oamenii prezenti.Zilele Prieteniei Bergenbier

Zilele Prieteniei Bergenbier au inceput in  București pe 29 si 30 iunie, apoi au continuat la Ploiești (6-7 iulie), Iași (20-21 iulie), Craiova (3-4 august) și Constanța (16-17 august), transformând astfel campania “Prietenia cucerește România” în cel mai important eveniment muzical al verii.

Cine a urcat pe scena ? 

Alternosfera, Cargo, CTC, E.M.I.L., Mihai Mărgineanu, Nightlosers, Niște Băieți, Paraziții, Partizan, Robin and the Backstabbers, Șuie Paparude, The Mono Jacks, Vița de Vie și ZOB au fost trupele consacrate invitate, iar alături de ei au avut ocazia să urce pe scenă și alți prieteni din lumea muzicală: AEON Blank, Pistol cu Capse, We Singing Colors, Rava, Pinholes, Pandora și Violent Monkey.

“A fost o vară foarte importantă pentru noi și un proiect cu care au reușit să fim aproape de zeci de mii de prieteni Bergenbier în fiecare dintre cele 5 oraşe vizitate. Dincolo de obiectivele oricărei campanii de comunicare de o asemenea amploare, stă dorința echipei de a spune povestea mărcii într-un mod cât mai original și memorabil. Iar cea mai bună dovadă de prietenie din partea consumatorilor noștri nu poate fi decât faptul că au fost alături de Bergenbier în fiecare oraș, cântând şi dansând alături de noi pe soare sau în ploaie. Le vom rasplati increderea și prin campaniile noastre viitoare”, a declarat Mihai Bonca, Director de Marketing Bergenbier S.A.

O mostra cu cei de la Parazitii live

Ti-a placut articolul? Trimite mai departe: