0p_5019d8c126

După ce au super dinamitat canalul youtube cu primele 2 videori, însumând peste 500.000 views,  băieții de la Bucharest Underground Cocktail  se pregătesc să lanseze cel de-al treilea clip, de data asta sub forma unui documentar.

Baietii de la Bucharest Underground Cocktail se pregatesc sa lanseze cel de-al 3lea video duminica, pe 15 iunie la ora 22:00 pe terasa Verona.

 Bucharest Underground Cocktail este un proiect independent, 100% românesc, născut atunci când un MC, un Bboy și un Rider/Dop s-au întâlnit. De-a lungul timpului, cei 3 au colaborat cu Vali Umbră, 223 boyz, Șez, Afo, Bugy, Fear s.a. și au fost susținuți de întreaga comunitate românească underground.

Mai multe despre evoluția proiectului ne spune Mihai Bivol, DoP și roller, proaspăt întors în România, după mai mulți ani de studii și muncă în domeniul comunicării vizuale și a graphic designului în Elveția.

 

  1. Mihai, cum a apărut proiectul BUC?

Proiectul BUC a apărut în vara anului 2012 pentru că ne era frică să nu ne prindă sfârșitul lumii fără să facem o propagandă culturală românească.

  1. În acest moment cine sunt membrii BUC?

 Victor Manea (Junior de la trupa de breakdance Freakquency),  Alexe Andrei Marius (Bean MC de la Subcarpați și Șuie Paparude) și eu 🙂 

  1. Faptul că până acum ai locuit în altă țară crezi că a fost un set-back dpentru dezvoltarea BUC?

Ceea ce m-a ajutat foarte mult în activitățile mele de promovare media, a fost întradevăr faptul că am locuit în Elveția unde am terminat Graphic Design și m-am dezvoltat într-un anturaj format din pasionați de cinematografie, poze și muzică.

  1. Tu ce părere ai despre cultura underground românească?

Cultura „subterană” românească este foarte adâncă 🙂

  1. Comparativ cu țările în care ai călătorit, cum e  dezvoltată la noi cultura underground?  

În comparație cu alte țări, românii sunt mult mai uniți, în principal din lipsa expatriaților care aleg deobicei alte țări, din motive financiare, iar pentru că industria să susțină această mișcare, este nevoie de o comunicare stabilă între artiști și potențialii suporteri financiari.

  1. Cum arată ziua ta perfectă în București?

Ziua mea perfectă în București ? Mmm, o filmare dimineață, urmată de editarea clipului dupamiaza, postarea pe net și bineînțeles berea de la sfârșitul zilei împreună cu tot crewul :).

  1. Și acum, la final,  ce ar fi de transmis tinerilor care vor să-și descopere talentul și să îl dezvolte sau care tocmai l-au descoperit?

Ti-a placut articolul? Trimite mai departe: