Din momentul in care generatia de mari frumuseti ale show-biz-ului romanesc a apus, in lumea noastra mondena nu a mai existat nici o femeie care sa merite titlul de sex-simbol. Pana acum! Dupa mai bine de 30 de ani in care tot felul de „pipitze” de o calitate umana si profesionala indoielnica au primit „abuziv” acest atribut din partea unei mass-media mondene ce confunda senzualitatea cu vulgaritatea, si sexiness-ul cu pornografia, Adela Popescu reinvie aceasta notiune si ne aminteste adevarata ei definitie.

Actrita Adela Popescu – si spun “actrita” pentru ca Adela Popescu este studenta a Universitatii de Arta Teatrala si Cinematografica [UNATC] – are “acel ceva” din frumusetea divelor precum Ana Szeles, Cezara Dafinescu, Ilinca Tomoroveanu, Irina Petrescu, Julieta Szonyi Ghiga, Margareta Paslaru, Violeta Andrei.

Am remarcat asta astazi, cand am vazut cateva poze promotionale relativ noi pentru telenovela Iubire si Onoare. “WOW!!! Oare cand s-a transformat Adela Popescu in aceasta femeie superba? Si oare cand naiba a devenit atat de sexy?”. Acesta a fost primul gand cand privirea mi s-a oprit peste pozele ce ilustraza acest post.

Adela Popescu a crescut in ochii nostri, s-a slefuit treptat, incet, dar constant si progresiv. Din toate punctele de vedere. A urcat treapta cu treapta nu doar scara succesului, ci si pe cea a valorii. Cine ar fi crezut ca vom afla vreodata numele pustoaicei ce juca rolul adolescentei nesuferite din serialul In familie [Prima TV]? Cand Media Pro-ul a distribuit-o in Numai iubirea – prima telenovela romanesca – toti, inclusiv eu vedem in ea o copilita intrusa intr-o lume de care nu o consideram demna. „Cine dracu” o mai fi si-asta si cine o fi mai bagat-o si pe-asta in telenovele? In ziua de azi toate lumea-i actrita!” recunosc sincer ca imi spuneam pe vremea aceea. Pe atunci, mass-media din Romania scria mai degraba despre relatia Adelei cu Dan Bordeianu, decat despre calitatile ei actoricesti. Calitati care onest vorbind, erau in stare bruta si probabil inca nedescoperite nici macar de ea. Si oricum, prin comparatie cu Oana Zavoranu [careia in respectivul serial ii era sora] oricine pare stangaci intr-ale actoriei. N-o spun eu, O spun marii actori romani in frunte cu Florin Zamfirescu, rectorul UNATC. A ramas totusi in memoria tuturor celebra scena a violului.

A varsat apoi Lacrimi de iubire. Degeaba. Publicul nu s-a lasat impresionat. A apostrofat in schimb continutul si frecventa scenelor de sex cu Dan Bordeainu. “Astia or mai fi stiind sa faca si altceva decat sex?”, era intrebarea care ne macina pe toti.

Intre timp, Adela a incercat in paralel o cariera in muzica, prima ei pasiune pe care in anii copilariei o etala pe la tot felul de concursuri de gen pentru micuti. Piesa Lacrimi de iubire – un duet cu Dan Bordeainu, piesa extrasa de pe albumul de debut omonim – acompania genericul telenovelei. “Frate da’ astia doi chiar tre’ sa fie omniprezenti?”, incepusera sa se intrebe romanii. In timp ce romanii in general se declarau satui de frecventa cu care apareau peste tot in mass-media, numarul fanilor Adelei crestea. Si crestea… Si crestea! La doar 5 luni dupa ce albumul sau de debut a fost premiat cu Discul de Aur, Adela Popescu a primit pe 18 martie, cel de-al doilea Disc de Aur din cariera, pentru albumul Iubire ca in filme.

Rolul din Iubire ca in filme – acela al unei dansatore in club – a trecut aproape neobservat. Sunt convinsa ca multi nici macar nu-si mai amintesc de aceasta telenovela. Poate doar prin prisma faptului ca la finalul ei – in martie 2007 – Adela Popescu si Dan Bordeianu, cuplul format artificial de Media Pro cu scopul de a promova telenovela Numai iubirea si sudat pe parcurs de soarta si-a anuntat despartirea. “Bordeianu a inselat-o pe Adela” titra presa vremii care a exploatat subiectul cateva luni bune.

La sfarsitul anului, Adela Popescu anunta ca a inceput o noua relatie alaturi de Marius Kalmar – un om de afaceri din cercul de prieteni ai lui Cristian Chivu. Alegerea ne-a facut pe multi sa ne intrebam la acea vreme daca nu cumva banii, influenta si relatiile noului iubit au fost motivele care au determinat-o pe Adela sa intre in aceasta noua relatie. Kalmar este un barbat mai in varsta decat ea, cu un aspect fizic care nu ne-am fi gandit vreodata ca ar putea fi pe placul unei tinere frumoase si celebre. Raspunsul acestei intrebari probabil nu-l vom afla niciodata. Dar il putem banui dat fiind faptul ca anul acesta – la finalul relatiei ce a durat 3 ani – Adela i-a inapoiat lui Marius totul: masini, bunuri, cadouri.

Prestatia din filmul Weekend cu mama – o productie Media Pro ce a rulat in cinematografe la inceputul anului 2009 – a dat verdicul: Adela Popescu este un incontestabil talent in curs de slefuire la Universitatea de Arta Teatrala si Cinematografica [UNATC]. “Adela Popescu a intrat la UNATC cu media 10″, anuntau PRii Media Pro printr-un comunicat de presa emis in septembrie 2007. In acelasi comunicat, Media Pro afirma ca “Astfel, din 232 de candidati inscrisi la concurs pentru cele 55 de locuri de la sectia Artele Spectacolului- Actorie, Adela a intrat printre primii, avind impreuna cu alti 5 colegi media 10″.

“Pur si simplu am simtit ca trebuie sa dau la facultate. Nu am urmat un traseu bine stabilit dinainte. Pentru admitere m-am pregatit cu parintii mei, am continuat cu Iura Luncasu, cu Dan Bordeianu, cu toti actorii alaturi de care am lucrat, in “Numai iubirea”, “Lacrimi de iubire” si “Iubire ca in filme”, explica Adela. Sigur ca probabil lucrurile ar fi stat putin diferit daca Adela ar fi fost un simplu candidat la UNATC venit din satul Susani cu vise de a deveni actrita. Poate ca n-ar fi intrat din primul an, poate ca n-ar fi intrat cu 10, poate ca… Pe de alta parte, de-a lungul timpului au existat voci care insistau ca Adela nu se prea prezinta la cursuri, ca vine la Facultate mai mult in vizita, ca beneficiaza de tratament preferential. In lipsa unor probe concrete, nu ne ramane decat sa-i acordam prezumtia de nevinovatie. Mai ales ca evolutia profesionala evidenta si galopanta in 2009 pe toate planurile nu se poate datora decat studiilor.

Actoria este o ramura a artei, iar actorul profesionist este in primul rand artist, si apoi entertainer. Este o realitate reflectata de Adela in tot ceea ce face. Subit, de la inceputul lui 2009, pictorialele ei au inceput sa arate “altfel”, stilul vestimentar s-a schimbat si el brusc si a evoluat atat de repede incat Adela si-a castigat renumele de “una dintre cele mai fashion celebritati din Romania”. “Tinutele mi le fac singura”, ne informeaza Adela cu mandrie, pregatind astfel terenul pentru o eventuala viitoare afacere in moda.. Dar cel mai mult si mai repede i s-a imbunatatit jocul actoricesc. Putini au remarcat asta pentru ca putini au urmarit telenovelele Ingerasii si Aniela. Ba mai mult, la finalul telenovelei Aniela – prima telenovela romaneasca de epoca si prima scoasa din grila inainte de vreme din pricina ratingului mic – pe forumul acasa TV abundau rugamintile de a nu o mai distribui pe Adela Popescu in productia ce avea sa urmeze. “Ne-am saturat de ea. Asta nu poate fi decat protagonista?”

Media PRO-ul a respectat dorinta publicului doar pe jumatate. In Iubire si onoare, Adela nu mai este protagonista. nu oficial. Insa rolul ei de cutra este de departe cel mai apreciat. Pentru ca il joaca bine, dar si pentru ca intre timp, nu stim exact cand Adela s-a transformat din copilita visatore intr-o femeie superba, cu o privirea puternica si cu o forta si o determinare evidenta in fiecare gest, fiecare poza, fiecare miscare. Adica intr-un sex-simbol!

Sursa: GlossyMagazine.ro

Ti-a placut articolul? Trimite mai departe: