Oriflame a inteles faptul ca reteaua de socializare Facebook poate aduce un plus pentru vanzarile companiei in Romania, astfel ca a lansat o noua aplicatie in cadrul acesteia. Aceasta noua „gaselnita” a cunoscutei firme de cosmetice are menirea sa creasca vanzarile in randul reprezentantilor acesteia prin „agatarea” de clienti pe internet….deci o sa scapam de reprezentatii din Super Marketuri ? 😛 Nu cred 😀
Fiecare reprezentant isi va putea vinde produse si va putea aduce oameni noi in grupa personala si in marea echipa Oriflame.
Noi, ca si companie de vanzari directe suntem in sine o retea sociala in mediul offline iar acum ne extindem oferta si in mediul online dandu-le Consultantilor nostri posibilitatea de a atinge cat mai multi potentiali clienti, spune Jonas Sjöstedt., Social Media Manager Oriflame.
Prin aceasta aplicatie incercam sa ne orientam forta de vanzari catre mediul social online, mediu foarte putin explorat de noi pana in prezent. Aplicatia este foarte usor de folosit iar rezultatele nu au intarziat sa apara. Deja avem peste 300 magazine virtuale deschise de Consultantii nostri si speram la cat mai multe, spune Adelina Dragnea, Online&Communication Manager Oriflame Romania.