Recenzie Concert Directia 5 Sala Palatului, 8 martie 2016

irectia 5-cel mai frumos cadou00011Directia 5 Cel mai frumos  RECENZIE

Cel mai frumos cadoua s-a numit concertul sustinut de formatia Directia 5 in data de 8 martie la Sala Palatului din Bucuresti. Aglomeratie mare, un concert intr-o zi speciala pentru toate doamnele si domnisoarele. O ocazie perfecta pentru a le oferi un cadou special.

Directia 5 va iubeste

Cand am ajuns in loja am constatat cu bucurie ca sala este plina. Mii de oameni au venit sa ii vada pe cei de la Directia 5 in concert. Publicul avea o media de 30 +, iar afirmatia baietilor din interviul acordat pentru noi ca sunt fani Directia 5 care au ramas aproape de ei inca de la inceput este adevarata. Am vazut si persoane mai in varta, iubitori ai muzicii rock care au crescut si s-au maturizat alaturi de Directia 5. Probabil acestia pot fi numiti „fani adevarati”, cei care au ramas alaturi de trupa peste timp.

Concertul a inceput intr-un ritm lent, piese de dragoste si putina interactiune cu publicul. Baietii au preferat sa nu apeleze la o scenografie deosebita si sa lase muzica sa vorbeasca. Personal as fi preferat un decor anume si un concept dedicat zilei de 8 martie. In esenta acestea sunt detalii….muzica este cea care ajunge pana la urma la suflet. In momentul in care membri trupei au inceput sa interactioneze cu publicul am simtit cat de mult isi doreau cei din sala acest schimb de energie.

Lidia Buble si Nicoleta Nuca au fost invitatele serii

Stim cu totii ca cei de la Directia 5 prefera colaborarile cu vocii feminine. Nici de aceasta data nu s-au lasat mai prejos si le-au adus pe scena pe doua dintre domnisoarele aflate pe val in acest moment: Lidia Buble si Nicoleta Nuca. Concertul a durat aproape doua ore jumate si a insemnat cele mai cunoscute piese Directia 5, dat si interpretarea unor piese de album. Cei 25 de ani de activitate muzicala inseamna peste 400 de piese semnate de Directia 5 si mii de concerte. Ne-am bucurat de concert, ne-am bucurat de muzica.

Directia 5 Cel mai frumos recenzie – Galerie foto