The What Z?

0
659

Nu cred ca sunt singurul care isi doreste o apocalipsa a zombiilor pentru a ne arata adevarata fata si a nu ne mai preface unul cu celalalt fiindca spune-mi sincer, nu cred ca n-ai vrut vreodata sa-i dai o bata-n cap vecinului tau pentru ca si-a luat un SmartTV si te cheama la el pentru a se lauda iar tu te intorci inapoi pe canapeaua ta si incerci sa distingi culorile de la televizor din cauza magnetilor. Posibil ca totul sa nu fie atat de departe, ganditi-va ca exista deja cazuri cum ar fi boala vacii nebune in care o afectiune neurologica asupra creierului si a maduvei spinarii transforma o vita intr-o masina de neoprit, mai mananci din greseala si o bucata de carne infectata..vedeti ? e simplu, nu trebuie sa fie neaparat o invazie a nemortilor. Dar sa lasam astea si sa ne intoarcem la ale noastre.

Acest articol nu este pentru a va arata un joc pe care sper eu ca il veti juca, cum de altfel fac in celalalte articole, ci pentru a va face sa va feriti de acest joc, pentru a va arata o alta latura a jocurilor video si pentru a va prezenta cel mai imbecil proiect al anului trecut.

Nu cred ca este cineva sa nu fi jucat vreun joc cu zombie fie pe console, PC sau chiar pe telefoane/smartphone-uri avand jocuri ca Left 4 Dead,  Dead Space, Killing Floor, Resident Evil, The Walking Dead, Dead Rising, ZombiU si multe altele ce ne-au ajutat sa ne dam seama ce face un impact bun pe craniul nemortilor. Tot ce nu aveam era un MMORPG bun in lumea mancatorilor de creiere.

In luna Mai al anului trecut, Dean Hall un amator al jocurilor video a creat un mod pentru jocul ARMA II numit DayZ, transformand jocul principal dintr-un simulator de razboi intr-un multiplayer open world survival horror free-to-play ce a strans 1 milion de jucatori pana in August, facand ca jocul ARMA II lansat in 2009 sa revina in topul celor mai vandute jocuri din saptamana pe Steam in anul 2012. Dean Hall a anuntat ca va lansa un joc standalone ce trebuia sa fie anuntat Craciunul trecut, insa intr-un articol destul de recent pe site-ul principal explica cum de la incercarea lor de a face doar un mod standalone cu imbunatatiri grafice au ajuns la refacerea intregului joc pornind de la engine, planuind astfel sa-si creeze jocul asa cum il dorea, unde situatii de genul acesta inseamna foarte mult timp.

Sa revenim, dupa toate acestea, Hammerpoint Interactive au trecut si ei la crearea unui MMO numit The War Z, sperand la un succes ca al jocului DayZ.

Odata cu anuntul jocului au aparut screenshots ce ne prezenta lumea in care vom incerca sa o supravietuim , un screenshot in care ne arata ca ne puteam urca la volanul unei masini; detalii precum: harti imense de 400km patrati, abilitati pentru personaj ( doar este un RPG ), posibilitatea de a-ti face propiul server privat si pana la 100 de jucatori pe acelasi server.

Jocul s-a anuntat in stare finala iar cei de la Steam pe data de 17 Decembrie 2012 si-au indeplinit partea lor din intelegere adaugand jocul in lista lor de unde il puteai cumpara pentru 15$. Ajuns in posesia gamerilor, everything went BOOM !

Jocul NU era intr-o stare finala, el aflandu-se mai mult intr-o versiune alpha. De masini nici macar nu intrebati, abilitati sau un adevarat sens al level progressing-ului nu au fost implementat, exista o singura harta numita Colorado si are doar 72km patrati ( fata de 400 ) iar grafica este absolut ORIBILA. Cireasa de pe tort este daca mori… trebuie sa astepti o ora pentru a reinvia si pentru a juca in continuare, sa nu mai spun ca exista si un sistem de micro-tranzactii in care platesti bani reali pentru o bata cu tepi spre exemplu iar in momentul in care ai murit pierzi tot !

Plangeri peste plangeri pe forumul celor de la Steam, mesaje inutile probabil chiar de la fondatorii jocului de genu ‘’ Tot ce mi-am dorit de la un joc de genul acesta, fraierii se plang dar probabil nici macar nu l-au jucat… ‘’, au fost create petitii pentru a inlatura jocul de pe Steam si pentru returnarea banilor (ce au fost si acceptate), devenind cel mai rau vorbit joc al anului dar si cel mai ingrozitor joc al anului datorita publicitatii false.

 Nu va apropiati de acest joc nici daca e moca, nici macar daca pe viitor jocul va fi refacut deoarece acest joc este cea mai mare minciuna facuta vreodata si cea mai buna dovada ca unii producatori sunt goana dupa bani. Oh era sa uit, omul din spatele jocului este Sergey Titov si a ajutat la programarea celui mai prost joc facut vreodata numit Big Rigs (dati un search pe youtube si luminati-va ziua).

 

Articol scris de Honord

Ti-a placut articolul? Trimite mai departe: