Televiziuni americane de top, în ascensiune

Principalele reţele de televiziune din SUA au vândut în avans pachetele de publicitate pentru sezonul 2011-2012. CBS, Fox, ABC, NBC si CW au realizat vânzări în valoare de 9 miliarde de dolari, faţă de cele 8.5 de miliarde de dolari estimate în 2010. Este o creştere de 6 la 8%. CBS, cea mai vizionată reţea tv din Statele Unite, conduce în topul televiziunilor americane cu o creştere de 15 de procente şi un avans de 2.7 miliarde de dolari. Celelalte televiziuni se laudă cu câştiguri la pachetele publicitare în jur de 10 procente. NBC a afişat cel mai mic câştig, de doar 9%. Grupul de telecomunicaţii Time Warner a încheiat afaceri în creştere cu aproximativ 13%, potrivit unor surse din interiorul businessului. Analistul companiei, Wunderlich Securities, Matthew Harrigan, spune că reţeaua Viacom MTV a realizat de asemenea un inventar important.

 

Ti-a placut articolul? Trimite mai departe: