SpongeBob aventuri pe uscat 3D recenzie

SpongeBob SpongeBob aventuri pe uscat este un film de animatie bazat pe povestea serialului de animație SpongeBob Squarepants creat de Stephen Hillenburg. De aceasta data SpongeBob isi face aparitia in cinematografe intr-o calatorie aventuroasa de pe „fundul oceanului” pe uscat. Scenariul este semnat de Stephen Hillenburg, Paul Tibbitt, Jonathan Aibel & Glenn Berger. Regia SpongeBob aventuri pe uscat este semnata de Paul Tibbitt. Vocile care dau viata personajelor animate apartin lui Antonio Banderas, Tom Kenny, Clancy Brown, Rodger Bumpass, BillFagerbakke, Carolyn Lawrence si Douglas Lawrence.

SpongeBob aventuri pe uscat

Filmul SpongeBob Aventuri pe uscat are in centru actiunii un preparat culinar minune: Chiftelutele Krabby, acestea au – din cate se pare – un efect miraculos asupra locuitorilor de pe fundul oceanului. Nu stim care este „reteta secreta” din film, cert este ca viata lor se desfasoara intr-un mod linistit datorita acestui burger miraculos. Fericirea este perturbata in momentul in care invidia isi face aparitia din partea concurentei. Plankton – o vietuitoare greu de identificat – incearca sa ii distruga afacerea cu chiftele a lui SpongeBob si sa ii fure reteta aflata in seif. In momentul in care SpongeBob si Plankton se lupta corp la corp pentru sticla ce continea reteta miraculoasa aceasta dispare ca prin minune. Adevaratul motiv pentru care dispare reteta este legat de Piratul Burger ce furase o carte ce continea aceasta poveste. In acest context Plankton si SpongeBob formeaza o echipa si pornesc catre uscat sa recupereze reteta de la piratul cel rau. De aici va puteti imagina ca apar tot felul de situatii haioase..pentru cei mici.

SpongeBob trailer

Un film pentru cei mai mici dintre spectatori

In mod cert aveturile lui SpongeBob pot fi super fun pentru cei mai mici spectatori. La premiera erau copii cu varste cuprinse intre 4 si 10 anisori, astfel ca din punctul meu de vedere acesta este publicul acestui film simpatic de animatie. Filmul va fi disponibil in cinematografele din Romania din data de 6 febrarie, fiind distribuit de ROImage.