Reclamele tv sunt pentru mine uneori mai interesante decat emisiunile tv in sine, numai ca in alte cazuri reclamele tv sunt o inepuizabila sursa de amuzament. In spotul prezentat in acest articol, ridicolul este unul evident, pentru mine. :d
Cei de la Gillette fac o comparatie intre spuma de ras GILLETTE si gelul de ras GILLETTE 😀 si ce ne spun de fapt? Cat de bun este gelul in comparatie cu spuma. Eu ce sa inteleg de aici ? Ca trebuie sa renunt la spuma lor si sa cumpar gelul? Sau cat de prost este produsul lor anterior si cat de bun este cel de acum? Aceasta reclama comparativa nu are sens, pentru ca ambele produse apartin aceluiasi brand si nu e normal sa-ti dai singur in cap si sa ii incurajezi pe cumparatori sa nu-ti mai cumpere un produs in avantajul altuia.
Fiecare cumparator are preferintele sale; unii vor spuma, altii gel. Unii isi permit spuma, altii gel, pentru ca exista o diferenta de pret intre cele doua produse.
Cum ar arata o reclama la Dacia in care ne-ar spune cat de bun e Sandero si cat de prost e Loganul? :))
Ce parere aveti despre acest gen de reclame? Dar despre conceptul prezentat?