Recenzie concert 3 Sud Est – 9 mai 2014 @Sala Palatului

Recenzie concert 3 Sud Est.

Numele acestui single ce a dat si titlul concertului de la Sala Palatului din 9 mai a fost ales perfect pentru a defini starea de spirit si trairile ce au inconjurat revenirea trupei dupa 6 ani de absenta. Este adevarat ca baietii au mai cantat impreuna cu ocazia Romanian music awards 2012. Atunci prezenta lor a facut “valuri” si sunt convins ca ia pus serios pe ganduri in ceea ce priveste revenirea.

3 Sud Est revineee

Stirea de la sfarsitul lunii februarie conform careia trupa 3 Sud Est revine in peisajul muzical romanesc a facut inconjurul presei si a bucurat inimile fanilor. Dar ce ne-a bucurat cel mai mult a fost faptul ca baietii nu au venit cu mana goala ci au lansat piesa “Emotii” ce a continuat linia pieselor pop / soul lansate inainte de a lua o pauza.

Concert 3 Sud Est la Sala Polivalenta

3 sud est  3se andreea banica2
Recenzie concert 3 Sud Est

Cum puteau sa marcheze mai bine baietii revenirea decat printr-un spectacol la Sala Polivalenta, fapt ce s-a si intamplat pe data de 9 mai. La 19:20 mai erau inca oameni in fata salii, iar inauntru era aproape plin, fapt ce ne dovedeste ca absenta lor de pe scena nu a facut ca publicul sa-I uite 😀
Concertul a inceput cu un intro care ne-a amintit care au fost cele mai mari hituri lansate de Laurentiu, Viorel si Mihai in perioada de activitate muzicala intense 😀 In sala au fost prezenti fani de toate varstele si chiar adolescenti care atunci cand baietii cantau “Ai plecat” aveau doar cativa anisori. Concertul a durat un pic peste o ora jumate si ne-a rezervat o serie de surprize muzicale placute ( asa cum puteti vedea si in videoul postsat de noi ).

Andreea Banica, Elena GHEORGHE si Horia Brenciu pe scena alaturi de 3 SUD EST

Pe scena au urcat alaturi de Laurentiu, Viorel si Mihai doua dintre vocile care au crescut muzical datorita lui L. Duta in mare parte si anume Andreea Banica si Elena Gheorghe. Fetele au fost prezente si la filmarea clipului Emotii si nu puteau lipsi de la concert pentru a canta o piesa in duet cu cei trei. Horia Brenciu a venit si el pentru a canta piesa “De dorul tau” si a facut show asa cum ne-a obisnuit. In ansamblu a fost un concert magic si cei de langa mine au spus ca la auzul pieselor vechi li s-a facut piesela da gaina. Laurentiu le-a declarat de mai multe ori fanilor ca aceasta zi e cea mai frumoasa zi din viata lui  Pe scena alaturi de baieti a urcat si tatal lui Laurentiu Duta a carui zi de nastere a fost chiar pe data de 14 mai. Mai mult decat atat au urcat pe scena si copiii lui Laurentiu si Mihai si impreuna cu “bunicul Duta” au cantat piesa “De ziua ta” a carei refren a fost compus de Duta senior in urma cu multi ani.

Recenzie concert 3 Sud Est