Invidia”antenelor” pe succesul PRO tv cu „Romanii au talent”

Date:

Succesul fenomenal pe care l-a avut si sezonul 2 de la Romanii au talent a atras dupa sine si un val de atacuri din partea unor prezentatori de la Antene adresate castigatorului Cristin Gog. Totul avand un singur scop; sa discrediteze show-ul de televiziune in fata publicului prin evidentierea „talentului de impostor” a lui Cristian Gog.

Aceste „atacuri” au fost prezente si in emisiunea lui Mircea Badea de la Antena 3, „In gura presei” dar si in emisiunea lui Cristi Brancu difuzata de Antena 2, „Agentul VIP”. Brancu l-a invitat pe Leonard Iosefini pentru a ne arata „trucurile” folosite de Gog. Am apreciat la Iosefini faptul ca nu l-a desfiintat pe Gog si a subliniat faptul ca tanarul a facut show. Atentie…..Gog a afirmat ca ceea ce face el este:

„O formă de divertisment de calitate, ce are drept scop atingerea planului emoţional”. „Mai sunt şi unii care spun că ceea ce fac sunt trucuri ieftine, iar pentru ei am un singur mesaj: eu ştiu că publicul ştie că nu e real ceea ce fac. Dacă aş susţine că tot ce fac e real, atunci le-aş jigni tuturor inteligenţa”.

Astfel putem sesiza in acest demers al prezentatorilor de la Antene invidia fata de un proiect de televiziune de succes, fata de un format bine adaptat care este realizat de niste profesionisti. Daca este sau nu magician omul….? Daca este doar un om de divertisment…..? Daca ar fi meritat sa castige alcineva….? Ce se intampla cu acesti oameni dupa ce  se trage cotina…? Sunt doar nistre intrebari care sunt pe langa subiect. Gog a afirmat ca face divertisment …si punct . Cu siguranta au fost si alti tineri foarte talentati….dar asa a fost sa fie. Oricum pentru fiecare dintre ei vizibilitatea asigurata de acest concurs inseamna foarte mult. Dar din pacate …de aceea unii sunt pe locul 2…pentru ca vorbesc mai mult despre altii decat fac 😀

Conform Kantar Media, Pro TV a obţinut în intervalul 20:29-01:13, la nivelul acestui public o audienţă medie de 18,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 50,8 procente, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al doilea, a obţinut o audienţă medie de 2,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 5,7%.Lucrurile au stat la fel şi la nivelul publicului urban, unde Pro TV s-a detaşat considerabil, cu o audienţă medie de 18,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 46,6 procente, în timp ce Antena 1 a înregistrat doar 2,1 puncte de rating şi 5,4 procente cota de piaţă. *

* sursa: mediafax

Ti-a placut articolul? Trimite mai departe:
Bogdan Niculaehttp://www.niculaebogdan.ro
Sunt cel care se agită, vorbeşte mult şi îi enervează pe cei din redacţie cu idei :)) Coordonator Proiect Redactia4FUN, site de stiri realizat de tineri pentru tineri. Sunt fan ....4FUN :)

1 COMENTARIU

  1. l-am vazut si eu pe Badea cum s-a maimutarit in direct, iar din pct meu de vedere invidia asta e prosteasca. Dimineata l-am auzit la Radio Zu pe Morar, facand acelasi lucru de 2 lei. As putea sa ii reamintesc lui Morar ce slaba, ca sa nu zic proasta, a fost show-ul difuzat de A1: „X-Factor”. Nu vrea sa fac reclama vreunui post tv, dar PRO-ul are pana acum cele mai tari emisiuni si bravo lor pentru asta ;)

Comentariile sunt închise.

spot_imgspot_img

More like this
Related

Rochii de seară elegante și glamour

Rochiile lungi de seară sunt întruchiparea eleganței. Înțelege importanța...

Andia – De la Dela

Piesa "De la Dela" este o explorare a emoțiilor...

Păreri produse de detailing auto de la pro-detailing.ro?

Atunci când vine vorba de îngrijirea mașinii mele, calitatea...

Zile şi Nopţi, noul single al lui Pepe alături de Nico

Nico şi Pepe lansează o piesă nouă, "Zile şi Nopţi" iar restul se rezolvă...