Invidia”antenelor” pe succesul PRO tv cu „Romanii au talent”

1
2708

Succesul fenomenal pe care l-a avut si sezonul 2 de la Romanii au talent a atras dupa sine si un val de atacuri din partea unor prezentatori de la Antene adresate castigatorului Cristin Gog. Totul avand un singur scop; sa discrediteze show-ul de televiziune in fata publicului prin evidentierea „talentului de impostor” a lui Cristian Gog.

Aceste „atacuri” au fost prezente si in emisiunea lui Mircea Badea de la Antena 3, „In gura presei” dar si in emisiunea lui Cristi Brancu difuzata de Antena 2, „Agentul VIP”. Brancu l-a invitat pe Leonard Iosefini pentru a ne arata „trucurile” folosite de Gog. Am apreciat la Iosefini faptul ca nu l-a desfiintat pe Gog si a subliniat faptul ca tanarul a facut show. Atentie…..Gog a afirmat ca ceea ce face el este:

„O formă de divertisment de calitate, ce are drept scop atingerea planului emoţional”. „Mai sunt şi unii care spun că ceea ce fac sunt trucuri ieftine, iar pentru ei am un singur mesaj: eu ştiu că publicul ştie că nu e real ceea ce fac. Dacă aş susţine că tot ce fac e real, atunci le-aş jigni tuturor inteligenţa”.

Astfel putem sesiza in acest demers al prezentatorilor de la Antene invidia fata de un proiect de televiziune de succes, fata de un format bine adaptat care este realizat de niste profesionisti. Daca este sau nu magician omul….? Daca este doar un om de divertisment…..? Daca ar fi meritat sa castige alcineva….? Ce se intampla cu acesti oameni dupa ce  se trage cotina…? Sunt doar nistre intrebari care sunt pe langa subiect. Gog a afirmat ca face divertisment …si punct . Cu siguranta au fost si alti tineri foarte talentati….dar asa a fost sa fie. Oricum pentru fiecare dintre ei vizibilitatea asigurata de acest concurs inseamna foarte mult. Dar din pacate …de aceea unii sunt pe locul 2…pentru ca vorbesc mai mult despre altii decat fac 😀

Conform Kantar Media, Pro TV a obţinut în intervalul 20:29-01:13, la nivelul acestui public o audienţă medie de 18,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 50,8 procente, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al doilea, a obţinut o audienţă medie de 2,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 5,7%.Lucrurile au stat la fel şi la nivelul publicului urban, unde Pro TV s-a detaşat considerabil, cu o audienţă medie de 18,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 46,6 procente, în timp ce Antena 1 a înregistrat doar 2,1 puncte de rating şi 5,4 procente cota de piaţă. *

* sursa: mediafax

Ti-a placut articolul? Trimite mai departe: