Formatul TV romanesc, Miss fata de la tara, exportat in Franta, Ucraina si Rusia

0
520

Formatul TV „Miss Country Girl/ Miss fata de la ţară”, produs de compania Media Factory şi difuzat în România de Prima TV, a fost vândut pentru a fi realizat şi în Franţa, Ucraina şi Rusia, tranzacţiile fiind anunţate la târgul de televiziune MIPTV, care s-a desfăşurat între 4-7 aprilie, la Cannes.

,,Miss Country Girl” a fost lansat la nivel internaţional în luna ianuarie, la Miami, la NATPE – unul dintre cele mai importante târguri de televiziune din lume, fiind prezentat recent şi la cel mai important târg european de vânzare şi achiziţionare de produse de televiziune – MIPTV de la Cannes (4 – 7 aprilie).

De altfel, formatul românesc „Miss Country Girl” a fost deja achiziţionat de Endemol France, după cum a declarat pentru MEDIAFAX Marius Toader, director de creaţie al Media Factory.

În plus, „Miss Country Girl” va fi produs din toamnă şi în Ucraina, de televiziunea 1+1. „Ei au decis să ia şi opţiunea pentru Rusia, unde vor să îl producă”, a mai spus Marius Toader. El a precizat că şi mai multe companii din SUA sunt în negocieri pentru preluarea formatului.

Fondată în 2002, Media Factory este una dintre primele casele de producţie independente din România. Media Factory a produs până în prezent peste 20 de formate de televiziune, printre care „Vine Teo!”, „România mea”, „Reporter Incognito”, „Animat Planet Show” şi „Aruncaţi din tren”.

Media Factory nu a fost singura companie românească prezentă la ediţia din acest an a târgului de televiziune MIPTV de la Cannes. La cea de-a 48-a ediţie a târgului, organizată la Palais des Festivals din Cannes, au participat, printre alţii, TVR, Pro TV SA, MediaPro Distribution, Dogan Media International (Kanal D), Antena TV Group, ABC Plus Media SA (Naţional TV), B1 TV Channel, SBS Broadcasting Media (Prima TV), Romtelecom SA, Television Inc, Direct Target, Zucchero Media, Multimedia Est, Paprika Lationo SRL etc.

Ti-a placut articolul? Trimite mai departe: