Concert Delia Sala Palatului 2015-Recenzie

Concert Delia Sala Palatului
Concert Delia Sala Palatului

Delia a sustinut vineri primul sau concert la Sala Palatul, un eveniment important pentru artista. Sala Palatului a devenit un etalon al maturitatii muzicale pentru artistii din Romania; Daca umpli sala Palatului inseamna ca ai ajuns la un nivel superior in cariera. Dupa ce concertele semnate de Stefan Banica, Horia Brenciu, Directia 5 au devenit deja o traditie la Sala Palatului, a venit randul si celor din noua generatie sa isi incerce norocul. 3 Sud Est a sustinut anul acesta al doila concert la Sala Palatului, Smiley a cantat cu casa inchisa, iar acum i-a venit randul Deliei sa cante cu spectatori pe scarile de la Sala Palatului. Sa nu uitam ca urmeaza si concertul semnat de Alex Velea si Antonia pe data de 29 martie.

Vedetele s-au inghesuit la concertul Deliei

Faptul ca Delia este o “nebuna” in sensul frumos al cuvantului stie toata lumea, motiv pentru care prietenii ii spun “Dilia”. Modul ei natural si frumos de a fi s-a concretizat in toti acesti ani de cariera si in stabilirea unor relatii frumoase de prietenie cu oameni din industrie, tv, presa scrisa. Cred ca un sfert din vedetele din Romania au fost prezente in primele randuri. S-au distrat, au cantat si s-au bucurat alaturi de Delia.

Concert Delia Sala PalatuluiDelia concertIMG_7061_tn

Delia a cantat live – nici nu se putea altfel- si a adus un plus de culoare prin orchestratiilee realizate alaturi de baietii din bandul ei. Delia a avut alaturi de ea si un grup de instrumentisti care au sustinut sound-ul prin sunetele “clasice” de instrumente. In acelasi timp Delia a tinut sa ne aminteasca faptul ca a urmat studii in domeniul muzical si stapaneste foarte bine flatul. Am putut observa prin intermediul imaginilor proiectate din clipuri si evolutia muzicala a Deliei; de la dance catre pop si mai mult rock-ul de astazi. O evolutie mai mult decat interesanta si suntem placuti surprinsi sa observam ca prinde la public. Mai mult decat atat, Delia a demonstrat in ultimii ani ca se poate canta cu band – live- chiar si in locatii foarte mici, daca iti doresti cu adevarat. Delia face show, canta cu pasiune, indiferent ca o face intr-un pub sau in fata publicului de la Sala Palatului.

Scenografia ..
Punerea in scena a show-ului mi-a placut, chiar daca nu am retinut o “poveste” bine defintia care sa lege tot conceptul. Delia a incercat prin intermediul unor mesaje vizuale proiectate intre piese sa transmita o serie de idei cu caracter filosofic..daca imi permiteti sa spun asa. La final de show, Delia a coborat “pe aripi de vant” din “cerul” salii palatului pana pe scena.
Daca vorbim de costume…nu pot sa spun ca mi-au placut foarte mult. E doar o parere personala, un simplu spectator care nu intelege ce e sexy la acest body.
Invitatii Deliei…
Au fost unul si unul: Nick, fostul ei coleg de la N&D si omul caruia ii datoreaza aparitia pe scena muzicala. In mod cert faptul ca Nick a descoperit-o nu inseamna ca acesta mai are vreo legatura cu ce se intampla in prezent in cariera artistei. De la duoul N&D pana acum, Delia a evoluat foarte mult si s-a produs chiar o schimbare radicala de stil. A urmat Speak, Horia Brenciu si grupul Alegreto, alaturi de care Delia a cantat cateva slagare romanesti cu vechime. Un moment impresionant a fost atunci cand Delia a cantat o piesa de “multumire” pentru mama ei, care a plans pe toata durata piesei, dar si momentul in care a cantat cu sora ei in duet.